Může se stát že zákazníci, kteří přicházejí na Váš e-shop nerozumí informacím, pomocí kterých popisujete prodávaný sortiment. Pokud se zákazník cítí tak, že Vaším textům nerozumí, je pro něj procházení webu obtížné a velice často si žádné zboží v e-shopu nevybere a neprovede u Vás nákup.

Takto zbytečně přicházíte o zákazníky, kteří mohou odejít na web, který má popis zboží srozumitelnější, a přitom řešení je nasnadě. Založte si databázi pojmů  a výrazů. Ke každému výrazu napíšete srozumitelné vysvětlení pojmu.

Web automaticky analyzuje text popisu a ke každému výrazu, ke kterému existuje vysvětlení, přidá ikonku s informací, slovo zvýrazní a po najetí myší zobrazí bublinu s vysvětlením pojmu.

Tato funkce je užitečná v případě že se zaměřujete na prodej zboží se specializovanou charakteristikou a popisy zboží obsahují slova a výrazy, kterým běžný zákazník a návštěvník eshopu nemusí rozumět. Současně se jedná je o skvělý nástroj pro prezentaci vašeho zboží, při které máte možnost zvýraznit klíčové vlastnosti a vysvětlit je laikovi aby je plně pochopil.

Pastva pro vyhledávače

Slovníkem pojmů  vytváříte na e-shopu další originální, užitečný obsah stránek, který zhltají vyhledávače jako jsou Google nebo Seznam.cz. Získáte tak širší záběr vysvětlení pojmů a budou li tyto pojmy zájemci o Vaše zboží laicky vyhledávat, dostanou se z vyhledávačů právě na Vaše stránky, ve kterých se pojmy nachází.

Tímto způsobem docílíte vyšší návštěvnosti a zvýšení prodeje Vašeho e-shopu.

Dokáže Váš e-shop založit slovníček pojmů? Pokud ne, náš Multishop to umí. Chcete Multishop? Kontaktujte nás a my Vám jej rádi předvedeme.

captcha