Jak nastartovat affiliate marketing pro svůj online obchod?
Co je affiliate marketing? Affiliate marketing je systém založený na odměnách, který nabádá partnery, aby propagovali vaše produktyvýměnou za provizi. Zákazník nebo obchodník v oboru se zaregistruje k vašemu affiliate programu a posílá své návštěvníky do vašeho obchodu prostřednictvím svého speciálního odkazu s identifikátorem. Veškeré prodeje, které jste udělali v důsledku jejich propagace, získávají marketingovou […]

Co je affiliate marketing?

Affiliate marketing je systém založený na odměnách, který nabádá partnery, aby propagovali vaše produktyvýměnou za provizi.

Zákazník nebo obchodník v oboru se zaregistruje k vašemu affiliate programu a posílá své návštěvníky do vašeho obchodu prostřednictvím svého speciálního odkazu s identifikátorem. Veškeré prodeje, které jste udělali v důsledku jejich propagace, získávají marketingovou odměnu.

Obvykle affiliate program zaplatí procento z celkového prodeje. Motivací partnera by mohly být také vaše produkty. Například, umožníte partnerům exkluzivní prodej a lepší marži, kromě provize.

Affiliate marketing je využíván jak v kampaních mezi podnikateli a spotřebiteli (B2C), tak i mezi podniky (B2B), ale je to mnohem populárnější v průmyslu spotřebitelských produktů.

Je affiliate marketing vhodný pro vaše podnikání?

Affiliate marketing není vhodný pro každý druh prodeje. Pokud máte například malé ziskové marže, nemusí mít smysl: Bylo by obtížné platit vaše pobočky a také zisk.

Affiliate programy musí zaplatit část z každého prodeje, aby se vyplatilo úsilí a peníze affiliate partnera v závislosti na jejich přístupu k propagaci vašich produktů. Jeden z nejlepších způsobů, jak zjistit, zda affiliate program je vhodný pro vaši firmu je podívat se, zda-li Vaše konkurence affiliate marketing také využívá.

Jak najít ty správné partnery?

Poté, co jste zjistili, jak vytvořit affiliate program, budete muset přilákat své partnery, aby se k němu připojili.

Je dobré svému affiliate programu vybudovat ihned na začátku image unikátnosti. Například některé affiliate programy, jako ten, který používá Twitch, což je platforma pro streaming videa zaměřenou na videohry, akceptují pouze některé žadatele. Pro partnery v těchto programech se přijetí do affiliate programu podobá odznaku čestnosti a něčemu, na co může být affiliate partner hrdý.

Ale ne všechny značky mají luxusní Twitch status. Existuje několik způsobů, jak přilákat partnery, aby se připojili k vašemu programu a propagovali vaše produkty.

  • Sociální media – na svých sociálním médiích přilákejte zájem na nabídnuté benefity
  • E-mail – disponujete -li maillistem Vašich zákazníků, mnozí se rádi dozví více o možnostech propagovat Vaše produkty
  • Speciální nabídka na Vašem webu – s možností registrace do affiliate programu

Jak se starat o affiliate partnery?

Jakmile navážete spolupráci, povedete Vaše partnery v evidenci affiliate programu. Je nezbytná pravidelná komunikace s partnery za účelem vytvoření silného affiliate programu. E-mail reporting výkonnosti kampaní je preferovaný způsob komunikace pro většinu affiliate marketingu podle Affstat 2016 Affiliate Marketing Benchmark Report.

Ujistěte se, že vaši partneři znají pravidla Vašeho marketingu a seznámí se s vaší značkou. Vytváření poutavého unifikovaného obsahu, který mohou používat, včetně grafiky, schválených příspěvků a seznamu schválených (nebo dokonce povinných) hashtagů na sociálních sítích, bude udržovat synergii mezi vašimi affiliate partnery a Vámi.

Na závěr Vám položím jednoduchou otázku: Chcete platformu, na které můžete svůj prodej navyšovat díky podpoře affiliate marketingu? Disponujeme platformou MultiShop, která to umí.

    Pořizujete aukční systém? E-shop, který opravdu prodává, nebo nové webové stránky? Kontaktujte nás! (+420 723 636 313) Rádi Vám připravíme nabídku, která Vás mile překvapí.

    * - povinná položka

     

    Děkujeme za Vaši přízeň.

    Seznámíme Vás s báječným místem, kde každou sekundu klesá cena!

    Ano, tím místem je Holandská ticker aukce. Obrácená anglická aukce, která využívá princip stanovení nejvyšší nadhodnocené ceny, která je postupně snižována do doby, než cenu některý z účastníků aukce neakceptuje a zboží nezakoupí.Je také nazývaná otevřenou veřejnou...

    Jsou aukce, ve kterých Vám za svoji nabídku lidé zaplatí.

    Patří mezi sekundární typy aukcí, u které je podstatou zaplacení všech nabídek i v případě, že nevyhrají (All-pay auction). Zájemce, který nabídne nejvyšší částku, získá zboží z aukce. Hlavním důvodem pořádání tohoto typu aukce jsou soutěží o zboží s nízkými cenami....

    Aukce s nerezervovanou cenou

    Aukce, s nerezervovanou cenou je aukce, ve které není udána částka, za kterou by měl být prodej uskutečněn. Tedy je zboží prodávané nezávisle na ceně. Dalo by se říct, že u této aukce vidí prodejce větší příležitost na přilákání rozsáhlejšího počtu zájemců vzhledem...

    Anglická aukce je nejběžněji využívaná forma aukce.

    Typ aukce, která je nejčastěji využívána v anglicky mluvících zemích, často využívána také u nás. Tento druh aukce je otevřenou veřejnou aukcí, ve které všichni vidí, jak se pohybuje a zvyšuje cena. Anglická aukce je přesně ten typ aukce, který si představíte, když se...

    Jak prodat v aukci bez rizika ztráty?

    Aukce s rezervovanou cenou je pravým opakem aukce s nerezervovanou cenou. Při tomto druhu aukce nemusí být zboží prodáno, pokud nabídka nesplňuje minimální požadované ceny. Stanovení rezervované ceny chrání prodejce proti nepříznivému výsledku aukce. Prodejce má právo...

    Výkupní aukce se stanovenou cenou

    Opět se jedná o sekundární typ aukce. Nazýváme jí aukcí s předem stanovenou cenou (výkupní cena), kterou může licitátor kdykoliv akceptovat a tím ukončit aukci v kterémkoliv časovém úseku. Jestli majitel aukci předem nezastaví, a tedy neakceptuje žádnou nabídku,...

    Proč se v dnešní době ještě prodává tak málo nemovitostí formou aukce?

    Bohužel s rostoucím trhem roste i insolvence jednotlivců, tak dražeb konaných dle zákona číslo 26/2000Sb. jako dražeb nedobrovolných, je čím dál více. Navrhovatelem takovýchto dražeb je dražební věřitel. Ve světle výše uvedeného se vlastníci nemovitostí přiklánějí...

    Jak získat více fanoušků na facebooku?

    Zkusili jste již vytvořit na Facebooku pro nové návštěvníky soutěž? Největší úspěch sklízí zábavné soutěže o atraktivní ceny. Tento způsob lze ovšem použít i pro šíření odbornějšího obsahu. Že nevíte jak takovou soutěž vytvořit a co musí obnášet? Přečtěte si náš...

    Jaké jsou výhody aukce a jaké má výhody dražba?

    V dnešní době se na trhu nabízí spousta nemovitostí, které se prodávají formou aukce nebo dražby ať už nedobrovolné, nebo dobrovolné. Motivujícím faktorem pro zájemce je nízká vyvolávací cena. Pokud máte štěstí a nízkou konkurenci, získáte nemovitost za opravdu...

    Online aukce, moderní způsob prodeje zboží

    Pokud chcete prodat něco co Vám doma přebývá a nevíte, zkuste online aukci. Mezi velkým počtem uživatelů máte velkou šanci najít zájemce a prodejem si vydělat. Dokonce prodat za vyšší než zamýšlenou částku. Internetová aukce dobře funguje když chcete levněji nakoupit...