Jak získat více fanoušků na facebooku?
Zkusili jste již vytvořit na Facebooku pro nové návštěvníky soutěž? Největší úspěch sklízí zábavné soutěže o atraktivní ceny. Tento způsob lze ovšem použít i pro šíření odbornějšího obsahu. Že nevíte jak takovou soutěž vytvořit a co musí obnášet? Přečtěte si náš článek, ve kterém Vám mnohé vysvětlíme. Facebook není zdaleka už jen sociální sítí, ale […]

Zkusili jste již vytvořit na Facebooku pro nové návštěvníky soutěž? Největší úspěch sklízí zábavné soutěže o atraktivní ceny. Tento způsob lze ovšem použít i pro šíření odbornějšího obsahu. Že nevíte jak takovou soutěž vytvořit a co musí obnášet? Přečtěte si náš článek, ve kterém Vám mnohé vysvětlíme.

Facebook není zdaleka už jen sociální sítí, ale i prodejním kanálem, pomocí kterého můžete oslovit velký počet lidí. Oslovíte své stávající zákazníky, ale zaujmete i nové potenciální klienty. Soutěže jsou vhodným způsobem, jak v krátkém čase nastartovat svoji stránku, nebo když Vaše stránka již delší dobu vykazuje nečinnost a fanoušci na Vaše příspěvky nereagují.

Hlavním cílem soutěže, je získat relevantní, nikoliv jakékoliv fanoušky, proto je potřeba v rámci soutěžní akce vymyslet vhodné téma nebo úkol. Pokud by Vaším cílem byla pouze propagace značky, své fanoušky budete chtít oslovovat opakovaně a jisté chvíli jim nabídnout vhodný produkt.

Vytvořit správný příspěvek a pustit je do světa Facebooku formou placené propagace je jen jedna malá část. Důležité je vše naplánovat a vymyslet tak, aby celý příspěvek získával fanoušky a také byl v souladu s pravidly propagace na sociálních sítích.

Z každé soutěže lze vytěžit maximum, pokud máte předem připraveny další kroky, které k soutěži přímo navazují.

  • Pokud získáte e-mail, mějte připraven již řetězec marketingových e-mailů v systému pro hromadnou rozesílku
  • Pokud je cílem získat dostatečný počet fanoušků, připravte si předem další informace v kampani ke zveřejnění abyste fanoušky udrželi v kontaktu a akci
  • Pokud odkazujete lidi v soutěži na svůj web, připravte si dopředu Facebook remarketing, abyste opět udrželi návštěvníky v kontaktu s Vašimi www stránkami

Pravidla soutěže již vyžadují znalost legislativy, která upravuje a reguluje podmínky soutěže. Obvykle je nezbytné mít sepsána pravidla soutěže, ale z praxe vyplynulo, že je nikdo nečte. Již v příspěvku ale zveďte tyto základní údaje soutěže:

  • Informaci, že se jedná o soutěž – textem i grafikou
  • Co musí soutěžící splnit, aby byl zařazen do soutěže
  • Jaká je výherní cena, případně kolik cen bude uděleno
  • Datum začátku a ukončení soutěže
  • Odkaz na kompletní pravidla soutěže

Vhodné typy soutěží na facebooku:

  • Losovací – pořadatel z lajků nebo komentářů vybere výherce
  • Vědomostní – pořadatel položí otázku a soutěžící si zpravidla jde pro odpověď na jeho web
  • Tipovací – pořadatel vloží fotku s mnoha produkty a soutěžící tipuje jejich přesný počet
  • Kreativní – pořadatel zadá například vymyslet slogan, nebo soutěž o zajímavou fotografii

Soutěže a jejich formát jsou skvělým a účinným marketingovým nástrojem, který může vyzkoušet úplně každý. Je na Vás, čím a jak své fanoušky zaujmete a kolik jich zaujmete. Je na Vás, jak hodnotné ceny do soutěže zařadíte.

    Pořizujete aukční systém? E-shop, který opravdu prodává, nebo nové webové stránky? Kontaktujte nás! (+420 723 636 313) Rádi Vám připravíme nabídku, která Vás mile překvapí.

    * - povinná položka

    Děkujeme za Vaši přízeň.

    Seznámíme Vás s báječným místem, kde každou sekundu klesá cena!

    Ano, tím místem je Holandská ticker aukce. Obrácená anglická aukce, která využívá princip stanovení nejvyšší nadhodnocené ceny, která je postupně snižována do doby, než cenu některý z účastníků aukce neakceptuje a zboží nezakoupí.Je také nazývaná otevřenou veřejnou...

    Jsou aukce, ve kterých Vám za svoji nabídku lidé zaplatí.

    Patří mezi sekundární typy aukcí, u které je podstatou zaplacení všech nabídek i v případě, že nevyhrají (All-pay auction). Zájemce, který nabídne nejvyšší částku, získá zboží z aukce. Hlavním důvodem pořádání tohoto typu aukce jsou soutěží o zboží s nízkými cenami....

    Aukce s nerezervovanou cenou

    Aukce, s nerezervovanou cenou je aukce, ve které není udána částka, za kterou by měl být prodej uskutečněn. Tedy je zboží prodávané nezávisle na ceně. Dalo by se říct, že u této aukce vidí prodejce větší příležitost na přilákání rozsáhlejšího počtu zájemců vzhledem...

    Anglická aukce je nejběžněji využívaná forma aukce.

    Typ aukce, která je nejčastěji využívána v anglicky mluvících zemích, často využívána také u nás. Tento druh aukce je otevřenou veřejnou aukcí, ve které všichni vidí, jak se pohybuje a zvyšuje cena. Anglická aukce je přesně ten typ aukce, který si představíte, když se...

    Jak prodat v aukci bez rizika ztráty?

    Aukce s rezervovanou cenou je pravým opakem aukce s nerezervovanou cenou. Při tomto druhu aukce nemusí být zboží prodáno, pokud nabídka nesplňuje minimální požadované ceny. Stanovení rezervované ceny chrání prodejce proti nepříznivému výsledku aukce. Prodejce má právo...

    Výkupní aukce se stanovenou cenou

    Opět se jedná o sekundární typ aukce. Nazýváme jí aukcí s předem stanovenou cenou (výkupní cena), kterou může licitátor kdykoliv akceptovat a tím ukončit aukci v kterémkoliv časovém úseku. Jestli majitel aukci předem nezastaví, a tedy neakceptuje žádnou nabídku,...

    Proč se v dnešní době ještě prodává tak málo nemovitostí formou aukce?

    Bohužel s rostoucím trhem roste i insolvence jednotlivců, tak dražeb konaných dle zákona číslo 26/2000Sb. jako dražeb nedobrovolných, je čím dál více. Navrhovatelem takovýchto dražeb je dražební věřitel. Ve světle výše uvedeného se vlastníci nemovitostí přiklánějí...

    Jaké jsou výhody aukce a jaké má výhody dražba?

    V dnešní době se na trhu nabízí spousta nemovitostí, které se prodávají formou aukce nebo dražby ať už nedobrovolné, nebo dobrovolné. Motivujícím faktorem pro zájemce je nízká vyvolávací cena. Pokud máte štěstí a nízkou konkurenci, získáte nemovitost za opravdu...

    Online aukce, moderní způsob prodeje zboží

    Pokud chcete prodat něco co Vám doma přebývá a nevíte, zkuste online aukci. Mezi velkým počtem uživatelů máte velkou šanci najít zájemce a prodejem si vydělat. Dokonce prodat za vyšší než zamýšlenou částku. Internetová aukce dobře funguje když chcete levněji nakoupit...

    Prodej nemovitostí v online aukcích získává na popularitě.

    Realitní makléři svým zákazníkům stále častěji nabízejí prodej formou online aukce. Majitelé, kteří tímto druhem prodeje prošli, jsou často spokojení s průběhem, získanou prodejní cenou, nikoliv však ale s délkou prodeje. Aukce nemovitostí jsou výhodné pro prodejce,...