Nefunguje to samozřejmě u všech zákazníků, ale zkuste v den narozenin nebo v den svátku zaslat svému zákazníkovi, který nakupuje ve Vaší internetové prodejně, přání nebo malý dárkový šek na vyzvednutí elektronického obsahu nebo slevu z další objednávky.
Velice účinná marketingová kampaň typu „Rádi pomůžeme Vašemu partnerovi s výběrem dárku pro Vás! Stačí jen zadat jeho e-mail.“ Můžeme samozřejmě zaslat i malé blahopřání k výročí prvního nákupu zákazníka v našem e-shopu.
Říkáte že to nejde? Právě proto že Váš e-shop není důkladně zaměřen na zákazníka ale pouze na obecný prodej. Položte si tedy otázky:
- Pozná můj e-shop, zda-li má můj zákazník narozeniny nebo svátek
- Umí automaticky vygenerovat a poslatk této příležitosti mému zákazníkovi dárkový poukaz nebo jen přání?
- Zvládne můj internetový obchod zjistit, jestli se můj zákazník vrátil a nabídku využil, nebo si jen něco koupil?
- Umí Váš e-shop nabídnout vhodné dárky pro Vaše zákazníky?
- Zvládne Váš internetový obchod automaticky rozesílat blahopřání k výročí prvního nákupu Vaších zákazníků?
Pokud ne, pořiďte si profesionální nástroj prodeje přes internet.
Napište si o více informací o internetovém obchodu Multishop? E-shopu ve kterém Váš obchod roste.