Řekněte o nás Vaším obchodním partnerům.
Ideálním zákazníkem je ten, co u nás utrácí nejvíce a dobře se s ním jedná. Takového zákazníka si musíme hýčkat a chránit. Ideální stav je, kdyby šel takovýto zákazník naklonovat. Za malý dárek nebo malou výhodu nebo jen tak bychom se mohli čas od času takového zákazníka zeptat, zda-li nezná někoho o kom by se o našem e-shopu zmínil. […]

Ideálním zákazníkem je ten, co u nás utrácí nejvíce a dobře se s ním jedná. Takového zákazníka si musíme hýčkat a chránit. Ideální stav je, kdyby šel takovýto zákazník naklonovat.

Za malý dárek nebo malou výhodu nebo jen tak bychom se mohli čas od času takového zákazníka zeptat, zda-li nezná někoho o kom by se o našem e-shopu zmínil. Zpravidla se pohybuje v kruzích svých obchodních partnerů, kteří utrácejí své peníze jinde, za podobné zboží jako kupuje i náš klíčový zákazník.

Proč by tedy nemohli nakupovat v našem e-shopu?

Dejte svému klíčovému zákazníkovi pocit svěřené důvěry, svěřte se mu že si jej vážíte a že by jste si přáli mít desítky takových jako je on.

Oslovte jej individuálně, pokud jej zařadíte do anonymní řady všech zákazníků, je to chyba, kterou často dělá většina e-shopů.

  • Máte ve svém e-shopu možnost rozklíčovat, který zákazník je pro Vás důležitý?
  • Umíte ve svém e-shopu nastavit kampanětak aby jste klíčové zákazníky jen zbytečně neobtěžovali?
  • Umí Váš e-shop zprostředkovat individuální pozvánkyk nákupu pro Vaše klíčové zákazníky?
  • Dokáže Váš e-shop rozklíčovat nové návštěvníky, kteří přišli proto-že se o nás zmínil jejich obchodní partner, který u nás již nakupuje?
  • Dají se Tito noví návštěvnícive Vašem e-shopu označit tak, že pokud přijdou znova, e-shop je motivuje k nákupu nabídkou podobného sortimentu, který kupuje náš klíčový zákazník?

Pokud ne, pořiďte si profesionální nástroj prodeje přes internet.

Napište si o více informací o internetovém obchodu Multishop? E-shopu ve kterém Váš obchod roste.

    Pořizujete aukční systém? E-shop, který opravdu prodává, nebo nové webové stránky? Kontaktujte nás! (+420 723 636 313) Rádi Vám připravíme nabídku, která Vás mile překvapí.

    * - povinná položka

    Děkujeme za Vaši přízeň.

    Seznámíme Vás s báječným místem, kde každou sekundu klesá cena!

    Ano, tím místem je Holandská ticker aukce. Obrácená anglická aukce, která využívá princip stanovení nejvyšší nadhodnocené ceny, která je postupně snižována do doby, než cenu některý z účastníků aukce neakceptuje a zboží nezakoupí.Je také nazývaná otevřenou veřejnou...

    Jsou aukce, ve kterých Vám za svoji nabídku lidé zaplatí.

    Patří mezi sekundární typy aukcí, u které je podstatou zaplacení všech nabídek i v případě, že nevyhrají (All-pay auction). Zájemce, který nabídne nejvyšší částku, získá zboží z aukce. Hlavním důvodem pořádání tohoto typu aukce jsou soutěží o zboží s nízkými cenami....

    Aukce s nerezervovanou cenou

    Aukce, s nerezervovanou cenou je aukce, ve které není udána částka, za kterou by měl být prodej uskutečněn. Tedy je zboží prodávané nezávisle na ceně. Dalo by se říct, že u této aukce vidí prodejce větší příležitost na přilákání rozsáhlejšího počtu zájemců vzhledem...

    Anglická aukce je nejběžněji využívaná forma aukce.

    Typ aukce, která je nejčastěji využívána v anglicky mluvících zemích, často využívána také u nás. Tento druh aukce je otevřenou veřejnou aukcí, ve které všichni vidí, jak se pohybuje a zvyšuje cena. Anglická aukce je přesně ten typ aukce, který si představíte, když se...

    Jak prodat v aukci bez rizika ztráty?

    Aukce s rezervovanou cenou je pravým opakem aukce s nerezervovanou cenou. Při tomto druhu aukce nemusí být zboží prodáno, pokud nabídka nesplňuje minimální požadované ceny. Stanovení rezervované ceny chrání prodejce proti nepříznivému výsledku aukce. Prodejce má právo...

    Výkupní aukce se stanovenou cenou

    Opět se jedná o sekundární typ aukce. Nazýváme jí aukcí s předem stanovenou cenou (výkupní cena), kterou může licitátor kdykoliv akceptovat a tím ukončit aukci v kterémkoliv časovém úseku. Jestli majitel aukci předem nezastaví, a tedy neakceptuje žádnou nabídku,...

    Proč se v dnešní době ještě prodává tak málo nemovitostí formou aukce?

    Bohužel s rostoucím trhem roste i insolvence jednotlivců, tak dražeb konaných dle zákona číslo 26/2000Sb. jako dražeb nedobrovolných, je čím dál více. Navrhovatelem takovýchto dražeb je dražební věřitel. Ve světle výše uvedeného se vlastníci nemovitostí přiklánějí...

    Jak získat více fanoušků na facebooku?

    Zkusili jste již vytvořit na Facebooku pro nové návštěvníky soutěž? Největší úspěch sklízí zábavné soutěže o atraktivní ceny. Tento způsob lze ovšem použít i pro šíření odbornějšího obsahu. Že nevíte jak takovou soutěž vytvořit a co musí obnášet? Přečtěte si náš...

    Jaké jsou výhody aukce a jaké má výhody dražba?

    V dnešní době se na trhu nabízí spousta nemovitostí, které se prodávají formou aukce nebo dražby ať už nedobrovolné, nebo dobrovolné. Motivujícím faktorem pro zájemce je nízká vyvolávací cena. Pokud máte štěstí a nízkou konkurenci, získáte nemovitost za opravdu...

    Online aukce, moderní způsob prodeje zboží

    Pokud chcete prodat něco co Vám doma přebývá a nevíte, zkuste online aukci. Mezi velkým počtem uživatelů máte velkou šanci najít zájemce a prodejem si vydělat. Dokonce prodat za vyšší než zamýšlenou částku. Internetová aukce dobře funguje když chcete levněji nakoupit...