autor: admin | Čvc 25, 2017 | Chcete ziskový e-shop? Projděte si naše tipy níže.
Majitelé e-shopů a internetových elektronických obchodů mezi sebou často vedou cenovou válku, kdo bude nejlevnější. Často dokonce na vrub své vlastní marže. Porovnávače cen motivují ke snížení ceny na samé dno ziskovosti. Bohužel ale nejlevnější může být vždy pouze...
autor: admin | Čvc 22, 2017 | Chcete ziskový e-shop? Projděte si naše tipy níže.
jak vybrat dárek. Výběr dárku může být pro mnoho lidí problém. Tento problém lze vyřešit nabídkou dárkového certifikátu. Lidé se prakticky nepřetržitě obdarovávají. Tu má někdo narozeniny, tu zase svátek nebo jiné výročí nebo příležitost. Zkuste ve svém eshopu ulehčit...
autor: admin | Čvc 16, 2017 | Chcete ziskový e-shop? Projděte si naše tipy níže.
Divíte se, že Vám přišla objednávka s dodatečnými požadavky v poznámce? Že si někdo objednal Vaše zboží z eshopu a požádal o montáž nebo nebo doplňkový servis i když to přece zvládne každý „levou zadní“. Pro některé zákazníky je čas přednější než peníze a rádi...
autor: admin | Čvc 14, 2017 | Chcete ziskový e-shop? Projděte si naše tipy níže.
Motivujte své zákazníky drobnou informací a zvyšte tak prodej ve Vašem e-shopu. Pro zvýšení prodeje určitého druhu zboží stačí udělat na Vašem eshopu jen malou drobnou změnu. Tato změna namotivuje Vaše nové i stávající zákazníky, aby svůj obrat ve vašem elektronickém...
autor: admin | Čvn 15, 2017 | Chcete ziskový e-shop? Projděte si naše tipy níže.
díky prodeji s předstihem. Ano, pokud si u ve Vašem eshopu koupí zákazník zboží nebo službu s omezenou životností, nabídněte mu poukaz na výhodnější nákup dalšího kusu zboží nebo služby ve chvíli, kdy životnost zakoupeného zboží nebo služby vyprší. Ve chvíli...
autor: admin | Kvě 18, 2016 | Případové studie
Nákupní systém e-dodavatel efektivně třídí získané poptávky a rozesílá je vybraným dodavatelům dle určených kategorií. Poptávající si zadá poptávku Systém poptávku kategorizuje, zařadí ji do seznamu a rozešle relevantním dodavatelům Poptávky se mohou kumulovat, za...