10 tipů pro ziskový e-shop

10 tipů pro ziskový e-shop

Vám přinášíme v krátkém článku

Hrajete si s myšlenkou založit si vlastní eshop? Nebo už jste e-shop realizovali a teď tápete, co a jak? Jednak nebo druhak, máme pro vás užitečné tipy, které se vám budou při nastavování a provozu úspěšného eshopu hodit. Pokud se budete našich rad dbát, objednávky se jen pohrnou. Zákazníci se k Vám budou rádi vracet a s opakovaně nakupovat.

A co nový MultiShop?

1. Neduplikujte

Nikdy neduplikujte strukturu, filtraci v kategoriích, štítky produktů, články.  Menu je jen jedno a je jedinečné. Vezměte si na pomoc analýzu klíčových slov, a také zapojte selský rozum. Důležité je neduplikovat ani texty od dodavatelů. K produktům pište vždy texty vlastní. Originalita, informační hodnota a jedinečnost zaručují úspěch.

2. Poznejte zákazníkův svět

Je zbytečné zasahovat celý trh, protože nakupující jsou odlišní a mají různé požadavky. Proto si v první řadě položte zásadní otázku: „Který návštěvník Vašeho e-shopu je tím cílovým zákazníkem a jaké jsou jeho potřeby?“ Po vytyčení vybrané skupiny spotřebitelů půjde komunikace a cílení snadněji. Mluvte jazykem zákazníka, používejte jemu známé fráze z oboru.

3. Pracujte s nadpisy, zapojte emoce a odlište se

„Plavky na léto.“ A na co jiného? Proč bych si měla kupovat nové? Nechci. „Plavky, v kterých budete oslnivá bohyně.“ Jako fakt? Chci je hned, a dvoje! Zaútočte na emoce a odlište se tak od konkurence.

4. Lepší žádný popis, než nic neříkající popis

Vykašlete se na všeobecně omílané texty, že pračka je vhodná do koupelny a pohovka se bude skvěle vyjímat v obývacím pokoji. Prostě textem zaujměte. V popisu kategorií i produktů vždy napište hlavní přínos toho, co zákazník kupuje.

5. Pište články

Pokud máte co říct svým zákazníkům, tak určitě na nic nečekejte. Poraďte jim s výběrem produktu, který je zajímá. Na co si mají dát pozor při výběru, co zohlednit. Jakou pračku má vybrat čtyřčlenná rodina, a jakou mladý párty muž? Rady přijdou vždycky vhod. Vy jste největší odborníci ve svém oboru, tak se podělte o své zkušenosti. Zákazník bude za tyto rady rád, nakoupí u vás.

6. Doplňkový text

Zjistěte, kde všude se dá pracovat s textem, který Váš e-shop produktuje. Na první pohled není vidět, a proto se na něj často zapomíná. „Error 404?“ Co teď, konec světa? Zkuste přívětivější text „Ooops, něco se pokazilo, zkuste třeba jinou stránku.“ Při objednávání, v košíku, v odchozích e-mailech, všude se dá experimentovat s textem. Pokud budete hledat, najdete.

7. Vyzvěte zákazníka k akci

Oslovte zákazníka v pravou chvíli a vyzvěte ho k akci. Předložte mu call-to-action moment a nenechte ho pláchnout bez nákupu. Chyťte ho za ruku a naveďte ho přesně tam, kam chcete. Pod článek nedávejte pouhou ikonu sociální sítě, ale optejte se „Líbil se vám článek? Pokud ano, sdělte to přátelům.“ A šup s ním na sociální síť pomocí sdílecí lišty.

8. Nepište SEO pro SEO

Uvědomte si, že ten kdo u vás na eshopu nakupuje, je člověk nikoliv vyhledávač. Ve vyhledávači můžete být na prvních příčkách i bez huštění klíčových slov ve snaze zavděčit se hledajícím robotům. Toto není cesta k úspěchu. Proto pište pro lidi.

9. Nabízejte doplňkový prodej

McDonald největší zisk dělá na jednoduché frázi. „Dáte si k tomu hranolky a Colu?“. Nabízejte ke svým produktům také doplňkový prodej. Prodáte tak více a zákazníkovi poradíte při jeho nerozhodnosti. Nabízejte své „velké nebo malé menu“.

10. Slovo „zdarma“ letí.

Pokud je obsahem balení něco navíc, vypíchněte to. I cenná rada zdarma může být užitečná. Zákazníci chtějí věci zdarma, slyší na to.

Umíme postavit ziskový e-shop

Ziskový e-shop který prodává jako řešení na zakázku. Rádi se s Vámi podělíme o naše zkušenosti. Kontaktujte nás a napište nám Vaše potřeby.

[mesmerize_contact_form shortcode=“contact-form-7 id="41" title="Kontakt"“]